• 0 (482) 213-2539
  • info@babaoglu.com.tr
  • Sektörde 25. yılımız..

Call Center Hizmetleri

Call Center Hizmetleri

 

 

MÜŞTERİ DENEYİMİ

Mevcut ve potansiyel müşterilerinle en iyi iletişimi sağla

Müşterilerin için fark yaratan temel şey ne olmalı? Cevap çok basit: Deneyim. Çünkü biliyoruz ki hızla değişmekte olan dijital dünyada fiyat ve ürün, müşteri sadakati için asla yeterli değil.
İşte bu bizi rakiplerimizden ayırıyor.
Mevcut ve potansiyel müşterilerine en iyi bağlantı seçenekleri ve en memnun edici müşteri deneyimini sunmak için Tegsoft Çağrı Merkezi Platformu Çözümleri ile tanış!

Mevcut ve potansiyel müşterilerinle en iyi iletişimi sağla
“Dinlemeye istekliysen, veriler seninle konuşur.”

RAPORLAMA VE ANALİZ

“Dinlemeye istekliysen, veriler seninle konuşur.”

 – Jim Bergeson –

Çağrı Merkezi Platformun hakkındaki detaylı bilgiye, Tegsoft’un detaylı raporlama ve analiz araçlarıyla kolaylıkla ulaşabileceksin.

Çağrı Merkezinin performansını ve verimliliğini artırmak, müşteri deneyimini en üst seviyeye çıkarmak için Tegsoft Çözümleri ile hemen tanışmalısın.
Çağrı Merkezi Platformu Raporlama & Analiz sonuçları ile neler yapıyorsun?

  • Problemleri tespit ediyorsun,
  • Maliyetlerini düşürebiliyorsun,
  • Hizmet kaliteni yükseltebilirsin,
  • Temsilcilerinin performanslarını ölçerek onların motivasyonlarını artırıyorsun!

ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİMİ

Hepsi bir arada çözümlerimizle en iyi deneyimi yaşa

Neler yapıyoruz?

    • İletişim dünyasındaki trendleri yakından takip ediyoruz.
    • Sürekli gelişen ve değişen ortamlardaki yenilikleri yakalayarak

seni bir bir adım önde tutmaya çalışıyoruz.

Hepsi bir arada çözümlerimizle en iyi deneyimi yaşa
Tegsoft Cloud ile işin güvence altında

HER ŞEY ‘BULUT’TA

Tegsoft Cloud ile işin güvence altında


2+2=4: Çağrı Merkezi Platformunun yüksek hacimli çağrı trafiğini, yalnızca gerçek bir kurumsal bulut mimarisi kaldırabilir.

Tegsoft, Çözümleri’ni IBM Cloud üzerine inşa eder. Bunun sonucu olarak; esnek iş gücü imkânları, üstün entegrasyon yetenekleri ve müşteri memnuniyeti hedeflerin doğrultusunda  yeni seçenekler sunar.

 

Entegrasyonlar

Tegsoft WebChat ile artık Facebook Messenger & Whatsapp aramalarını yanıtlayabilirsin!

 

 

Şimdi İndirin

Tegsoft Telescope Uygulaması

Tegsoft Telescope, Tegsoft Çağrı Merkezi kullanıcıları için tasarlanmış, gerçek zamanlı arama takibi sağlayan, kullanımı kolay bir mobil uygulamadır. Tegsoft Telescope, Çağrı Merkezi’nin mevcut durumunu herhangi bir zaman ve yer sınırlaması olmadan takip edilmesini sağlar. Çağrı Merkezi sistemi için çağrı trafiğini izlemesi amaçlanmıştır.

İndir

App Store

Edin

Google Play

 

Neden Tegsoft'u Seçmelisin?

Omnichannel Müşteri Yolculuğu
Omnichannel Müşteri Yolculuğu

Tüm iletişim ihtiyaçlarını ses, webchat, email, mesajlaşma uygulamaları ve sosyal medya kanalları aracılığıyla karşılıyoruz. İyi tasarlanmış bir müşteri yolculuğu için, ileri düzey CRM, aktivite ve ihtiyaç gereklilikleri yönetimi gibi tüm araçları kullanıyoruz.

Entegrasyon Olanakları
Entegrasyon Olanakları

Verinin gücünü biliyoruz ve herhangi bir 3. parti yazılım entegrasyonu için çok çeşitli açık API'ler sağlıyoruz.

Ayrıca Salesforce, Whatsapp, Microsoft Dynamics, Zendesk, ve Sap ile hazır entegrasyonlarımız mevcuttur.

Yenilik Tutkusu
Yenilik Tutkusu

Biz yenilik için çok tutkulu bir ekibiz ve bunu müşterilerimiz ile yapmaktan gurur duyuyoruz.

İş birlikteliği bizim için vazgeçilmezdir.
İş birlikteliği bizim için vazgeçilmezdir.

Çağrı Merkezleri işleten firmalar sadece mükemmel hizmetlere ihtiyaç duymazlar, aynı zamanda birlikte çalışabilecekleri iş ortakları da isterler. Fikir önerileri ve çözüm oluşturma bu ortaklıklar için çok önemlidir. Tüm Tegsoft ürünleri, pazara eğitimli ve deneyimli iş ortakları ile sunulur.

Yazılım ve iletişim dünyasında bir köprü
Yazılım ve iletişim dünyasında bir köprü

Telekomünikasyon ihtiyaçlarını yönetmede en iyi yazılım aracıdır ve ayrıca telekomünikasyon şirketinin yüksek trafik ve yazılım entegrasyonlarını yönetmede de en iyisidir. Bu ikisinin çalışabilmesi için Tegsoft esnek ve güvenilir bir telekomünikasyon ürünüdür.

En son teknolojileri kullanıyoruz.
En son teknolojileri kullanıyoruz.

Tüm Tegsoft ürünleri en son teknolojiyle geliştirilmiştir. Donanımdan bağımsız, yüksek kapasiteli ve kaliteyi karşılamak için Tegsoft veritabanı olarak IBM DB2, işletim sistemi olarak CentOS ve yazılım geliştirme için Java’yı kullanmaktadır. Tegsoft bulut, gerçek bir kurumsal bulut platformu olan IBM Bulut altyapısıyla kullanılmaktadır.

Dakikalar içinde Hazır!
Dakikalar içinde Hazır!

Bulut platformumuz önceden endüstrine özelleştirilmiş bir şekilde gelmektedir. Bu yüzden 20 dakikadan daha kısa sürede  kullanıma hazır olabilir.

Sizin dilinizi konuşuyoruz
Sizin dilinizi konuşuyoruz

Tegsoft 15 ülkede kullanılıyor ve yerel dil desteği de var.  Varsayılan olarak, Tegsoft ürünlerine destek vermek için 25 farklı dile sahiptir.

Sınırımız gökyüzüdür. Tek bir Müşteri Temsilcisi’nden binlercesine
Sınırımız gökyüzüdür. Tek bir Müşteri Temsilcisi’nden binlercesine

Tegsoft, tüm ürün aileleri için aynı arayüze sahiptir. Tek bir sunucu üzerinden 1 Müşteri Temsilcisi’nden binlercesine kadar destekler. Tegsoft bulut neredeyse sınırsızdır ve tüm iletişim ihtiyaçlarını karşılar!

WhatsApp